obey-robots.txt
29 Maart 2024, 15:50
Goedemiddag bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· t-mobile.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Numericabke op PC
Ruinpeople
Op dit ogenblik kijk ik via TV Vlaanderen tv via de pc.
Nu, over een paa rmaand gaan mijn ouders veranderen naar numericable.
Kan ik dan nog altijd kijken via mijn pc? Heb ik een speciale topbox nodig?
ik hoop dat dit nog gaat lukken..
 
Admin
Als TV Vlaanderen niet als service van een internet service provider wordt aangeboden dan is de kans groot dat het gewoon blijft werken.

Livestreams zijn vaak exclusief voor abonnees van een provider.
Smile
 
Ruinpeople
Ik heb mijn vraag misschien onduidelijk gesteld.
Ik verander dus ook van televisiedistributeur.
Dus ook Televisie via numericable. Event wil ik dan wel via de tv kijken ma de set-topbox die we via numericable gaan krijgen heeft wel veel slechte respons. Iemand ervaring met het gebruik van een andere settopbox?
Is dit mogelijk? Ik vermoed dat indien er een Conditional access module aanwezig is, dit zou kunnen lukken? Of is het signaal zodanig verlseuteld dat je het enkel met hun brol kan doen?
groeten
 
punterke
De settopbox van Numéricable lijkt me ook van mindere kwaliteit dan bijvoorbeeld die van Telenet die mijn ouders hebben. Soms functioneert het systeem (gedeeltelijk) niet, maar je zit als Nederlandstalige vooral vreemd op te kijken van de menus die je voor je krijgt. Niet dat ik de Franse taal niet machtig ben, maar als ik de taal van mijn toestel in het Nederlands instel, is het wat vreemd en storend dat de helft van de termen nog steeds in het Frans verschijnen.

Ik heb geen ervaring met het gebruik van een andere settopbox, maar kan je wel zeggen dat er een kaartlezer in het toestel moet voorzien zijn. Voor de meer technische vragen kan je misschien beter contact opnemen met hun technische dienst.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Numericabke op PC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Gebruikers Online
· Gasten online: 2

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: SvenAERTS228
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met NumeriCable?

Ja
Ja
0% [0 stemmen]

Nee
Nee
100% [3 stemmen]

Stemmen: 3
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
430,089 unieke bezoeken