obey-robots.txt
25 April 2024, 19:03
Goedenavond bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· t-mobile.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
NumeriCable Gebruikers Groep » NumeriCable digitale radio en televisie (HDTV) » Decoders van NumeriCable voor digitale radio en tv
Post je ervaringen over de decoders die NumeriCable bij het pakket levert.
 Onderwerp afdrukken
cablebox
punterke
Het functioneren van de cablebox zou nog kunnen verbeterd worden.

Hoewel mijn cablebox ingesteld is op Nederlands, zijn ongeveer de helft van de menu's en opties Franstalig. In Brussel raak je dit wel gewend, maar het zou toch zeer fijn zijn mocht men eens een Nederlandstalige al de menu's en opties laten vertalen.

Ook de "guide" mag wel verbeterd worden. Vele zenders worden er niet in vermeld (Acht, TV Brussel, BBC Entertainment, etc.) en vaak sluipen er fouten in de programma's (ineens krijg je een Franstalige uitleg bij een Nederlandstalig of Engelstalig programma of de uren kloppen niet). Programma's die na 22 uur 's avonds komen, krijg je zelden te zien voor de niet-Franstalige zenders.

Dit alles maakt de "guide" en het opnemen van programma's vrij omslachtig om mee te werken. Meestal ga ik eerst op de guide kijken, omdat het programma dat ik wens op te nemen er niet te vinden is, moet ik naar het menu gaan om handmatig een opname in te stellen, waarvoor je een televisiegids nodig hebt omdat de "guide" ontoereikend is... Mijn ouders beschikken over digitale televisie via Telenet en daar functioneert het systeem van "tv gids" zeer vlot en overzichtelijk, ongeacht in welke taal de zender uitzendt.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'cablebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: SvenAERTS228
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met NumeriCable?

Ja
Ja
0% [0 stemmen]

Nee
Nee
100% [3 stemmen]

Stemmen: 3
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
430,787 unieke bezoeken