Bij de vervanging van de oude Motorola decoder door de nieuwe Thompson decoder (zonder hard disk) zegt numericable niet dat men voor de ontvangst van Ned1,Ned2 en Ned3 de klantendienst moet bellen om de gratis activatie van deze 3 zenders aan te vragen.
Ik ben deze decoder gratis gaan afhalen in de Numericable winkel in Laken.Ik ben er te woord gestaan in het Nederlands.
Ik heb de oplossing pas gevonden door op hun website op de zenders van hun aanbod te klikken en daar stond dan dat men de klantendienst moest opbellen om deze zenders te kunnen ontvangen.
Tervoren had ik reeds vier e-mails gestuurd in het Nederlands naar de klantendienst over een periode van 2 weken zonder enige reactie van numericable.
Nadat ikzelf de oorzaak van het probleem had gevonden was één telefoontje in het Frans voldoende om het probleem op te lossen in een paar minuten.Ik deed dit in het Frans omdat een telefoontje in het Nederlands lang kan duren voordat men iemand aan de lijn krijgt.
Mijn vraag : waarom deze 3 zenders van Nederland en geen andere zenders ?
Waarom geen antwoord van de Nederlandstalige klantendienst ?
Spring naar forum:
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vervanging van Motorola door Thompson decoder', te verwijzen!