obey-robots.txt
27 Mei 2019, 08:58
Goedemorgen bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Ruil text ads (adwords)
Krijg meer bezoekers en backlinks met Ad-Vertise.nl. Hoe werkt het? Registreer, selecteer "Advertenties België" en maak je eigen tekst advertentie. Kies een advertentie formaat, pas de kleuren aan en plaats html code op je eigen website. Nu worden jouw advertenties vertoont op alle deelnemende websites die óók voor Advertenties België hebben gekozen. Bekijk advertentie formaten.
Nederlandse ISP's
· Caiway.Gebruikers.Eu
· Glasvezel.Gebruikers.Eu
· Kabel.Gebruikers.Eu
· Kpn.Gebruikers.Eu
· Nlex.Gebruikers.Eu
· Online.Gebruikers.Eu
· Stipte.Gebruikers.Eu
· Tele2.Gebruikers.Eu
· Telfort.Gebruikers.Eu
· T-Mobile.Gebruikers.Eu
· Vodafone.Gebruikers.Eu
· Xs4all.Gebruikers.Eu
· Zeelandnet.Gebruikers.Eu
· Ziggo.Gebruikers.Eu
Onderwerp bekijken
NumeriCable Gebruikers Groep » NumeriCable digitale radio en televisie (HDTV) » Decoders van NumeriCable voor digitale radio en tv
 Onderwerp afdrukken
Vervanging van Motorola door Thompson decoder
jantje5
Bij de vervanging van de oude Motorola decoder door de nieuwe Thompson decoder (zonder hard disk) zegt numericable niet dat men voor de ontvangst van Ned1,Ned2 en Ned3 de klantendienst moet bellen om de gratis activatie van deze 3 zenders aan te vragen.
Ik ben deze decoder gratis gaan afhalen in de Numericable winkel in Laken.Ik ben er te woord gestaan in het Nederlands.
Ik heb de oplossing pas gevonden door op hun website op de zenders van hun aanbod te klikken en daar stond dan dat men de klantendienst moest opbellen om deze zenders te kunnen ontvangen.
Tervoren had ik reeds vier e-mails gestuurd in het Nederlands naar de klantendienst over een periode van 2 weken zonder enige reactie van numericable.
Nadat ikzelf de oorzaak van het probleem had gevonden was één telefoontje in het Frans voldoende om het probleem op te lossen in een paar minuten.Ik deed dit in het Frans omdat een telefoontje in het Nederlands lang kan duren voordat men iemand aan de lijn krijgt.
Mijn vraag : waarom deze 3 zenders van Nederland en geen andere zenders ?
Waarom geen antwoord van de Nederlandstalige klantendienst ?
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vervanging van Motorola door Thompson decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: SvenAERTS228
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Shoutbox
You must login to post a message.

No messages have been posted.
Gratis ads met Ad-Vertise
Ad-Vertise hoe werkt het? Registreer, selecteer "Advertenties België" en maak een eigen tekst advertentie. Kies een ad formaat, pas de kleuren aan en plaats html code op je eigen website. Nu worden jouw advertenties vertoont op alle deelnemende websites die óók voor Advertenties België hebben gekozen.
Leden enquête
Tevreden met NumeriCable?

Ja
Ja
0% [0 stemmen]

Nee
Nee
100% [3 stemmen]

Stemmen: 3
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
285,942 unieke bezoeken